Ekslusif Swarovski-design



Rekaan ini telah di tempah oleh bakal pengantin untuk di pakai semasa acara akad nikah di ada kan.Offwhite menjadi pilihan beliau untuk di padan kan bersama persalinan nanti



Penggunaan sulam pada kedua belah awning kali ini.Berbeza dari keluaran pertama kami.Namun fesyen kedua memang mewah dan sesuai untuk majlis istimewa sahaja.Namun terpulang pada tuan pemakai untuk menggayakan tudung ini.Penggunaan swarovski juga pada atas jahitan kelim badan tudung,tetapi tidak terlalu padat atas permintaan beliau sendiri.




Hampir setiap penjuru awning di taburi batu swarovski namun tidak secara rawak dan bersusun.Batu yang digunakan adalah korea swarovski AB colour saiz 1 dan 2. Simple dan ekslusif adalah motif rekaan ini.



sulaman digunakan untuk memikat hati sesiapa yang memandang pada hari pernikahan nanti.Si raja sehari pasti penat bergambar bersama tetamu yang inginkan kenangan dengan pengantin (juga dengan tudung rekaan kami juga =)



semoga kenangan abadi raja sehari terpahat bersama rekaan kami ini dan untuk tatapan anak cucu mereka nanti ya..mudahan amin..



Rekaan keluaran pertama kami untuk saiz XL. Simple dan cantik selesa itulah motif kami untuk tudung ini.


anda boleh tempah lycra plain untuk saya buatkan rekaan unik ini..
sila hubungi saya untuk tempahan

017-2589376-cik saly

U&I Link-change